۱۳۹۳ مرداد ۲۶, یکشنبه

موقع گفتگو با مشتری صحبت تان را روی سود و زیان متمرکز کنید.

موقع گفتگو با مشتری صحبت تان را روی سود و زیان متمرکز کنید. http://mashhadit.org/2014/08/17/%d9%85%d9%88%d9%82%d8%b9-%da%af%d9%81%d8%aa%da%af%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b5%d8%ad%d8%a8%d8%aa-%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b3%d9%88%d8%af/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر